Skip to content
Enjoy Free Shipping with any purchase of HK $500 or above
Enjoy Free Shipping with any purchase of HK $500 or above
無麩質 gluten free

【甚麼是無麩質?對麩質敏感的徵狀?🥯🍞🥖】

【Gluten麩質=麵筋!🥯🍞🥖】

Gluten麩質其實就係小麥之中嘅蛋白質,咁到底麩質係食物當中仲有咩作用呢?🤔

Gluten麩質=麵筋!麵筋係麵粉的柔軟骨架!麵筋嘅作用,係為麵糰搭建立體層架,可以令到麵包有彈性、拉扯時能令麵包內呈一絲絲的狀態,形成鬆軟口感!🍞🥯🥖所以,麥麩不單是蛋白質的來源,喺保持食物外觀同口感上都有作用👀

無麩質 gluten free

因此擁有小麥嘅食品都係麩質食品,例如以麵筋製成的食物如薄餅🍕、意大利粉🍝、餅乾🍪、鬆餅🥞、蛋糕🍰,麥芽豆奶、啤酒🍺(以小麥釀製)等。

【食完野後,你有冇感覺到有以上徵狀…? Are you Gluten Intolerant?】

進食完麩質食品(如麵包/麵)後出現以上徵狀, 你可能對小麥或麩質不耐症(Gluten intolerance)! 

🔸麩質係小麥、黑麥和大麥等麥類其中一種蛋白質。
🔸患有麩質敏感人士應避免進食含有小麥、改造 澱粉、麥芽精、乳化劑、麥芽提取物等致敏原 (如意粉/烘焙品)
🔸過敏人士5大容易缺乏營養有:葉酸、鈣、鐵、 維他命B12、維他命D等。



只有輕微徵狀的人士不容易察覺自己患上咗麩質不耐症,但假如你有感覺到有以上徵狀的話不妨可以試下轉食無麩質食品,並配合均衡飲食,睇下有冇改善到身體狀況!
Previous article 永谷園人參雞湯可以「零失手」煮滑蛋蝦仁飯!
Next article 【無麩質飲食對減重到底有冇作用?🤔】